بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رسانه خودی هم آب به آسیاب حریفان استقلال می ریزد!

تبادل لینک رایگان

موضوع مهم دیگری که این روزها ذهن هواداران قدیمی تر استقلال را به خود معطوف کرده  برخلاف آب شنا کردن اعضا تحریریه این روزنامه بوده و کار به جای رسیده که مدیران استقلال با وجود اینکه چندین بار دلیل عدم انتشار اخبار مربوط به نقل و انتقالات این فصل  استقلال را بیان کرده اند ،باز شاهد پیش بینی یا اخبار ی مبنی بر جذب برخی از بازیکنان در  تیترهای روزهای مختلف این روزنامه هستیم!
لذا ممکنه گردانندگان استقلال جوان مدعی باشند که چون تنها روزنامه  منتسب به استقلال هستند بر حسب وظیفه باید اخبار مربوط به استقلال را برای مخاطبین و هوادارانی که فقط این رسانه نوشتاری را مورد وثوق و اعتماد خود می دانند،منتشر کنند و با اطلاع رسانی درست رسالت رسانمه ای خود را به نحو احسن انجام بدهند!که در جواب این دوستان باید بگوییم  بله دقیقا کار شما درست و بر منطق فوتبالی  آن و رسالت رسانه ای مورد اشاره صحیح می باشد،منتهی چرا در مطالب نوشته شده در داخل صفحات روزنامه هر چند خط در میان اشاره ای شده به باز بودن دست مدیران تیم جهت خرید بازیکنان و نداشتن مشکلات مالی  تیم!
چرا در هر مطلب این روزنامه باید شاهد این طعنه به مدیران باشگاه باشیم آنهم در حالی که هنوز هیچ پولی مدیران باشگاه دریافت نکرده اند و فعلا حساب باشگاه  را هم مسدود شده می بینند!
حتی اگر بپذیریم بودجه در نظر گرفته  در اختیار مسئولان تیم قرار گرفته باشد،باز هم دلیلی بر اینکه این همه در این خصوص  در روزنامه صحبت شود و در طی مطالبی گوناگونی  به آن اشاره شود وجود ندارد الا اینکه هدف مقایسه شرایط مدیران سابق و فعلی در فصل نقل و انتقالات و یک جورائی چوب لای چرخ تیم گذاشتن باشد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 3 / 1393برچسب:روزنامه استقلال جوان,استقلال,هواداران فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com